MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 9 Februari 2011

JOM KITA KE DUSUN

Hari tu balik kampung pak mertua.
Nun kat KAMPUNG GAJAH.
Banyak betul gajah kat sana.
Dah kampung gajah kan.
Ahaksss.JUST KIDDING.
P sana nak p dusun dia.
Misi mencari RAJA BUAH.
Teringin sangat ni nak makan DURIAN.
Tapi abah dok bersihkan kebunnya dulu.
Dalam hutan...nyamuk zzzzz je kat telinga.
Last2x lea masuk kereta je dan terlelap.
Aduh...Tak boleh buat peneman.
Adakah RAJA itu dapat kita cari???
Tunggu......

abah dan suami dok bersihkan dusun dulu.



pokok pisang yang banyak


6 ulasan:

  1. wah!! bestnya raja buah.. dah musim ke skrg ni Lea...

    BalasPadam
  2. @munna dekat kampung ada dah lea nengok.tapi tak banyak lagi.rasanya dalam bulan 6-7 mesti banyak tu

    BalasPadam
  3. assalamualaikum

    seronok kan kalau dusun dah musim berbuah
    boleh mkn2 kat dusun... ~

    BalasPadam
  4. rindok ati ada dusun.
    mintak buah ckit lok..hehe :P

    BalasPadam
  5. @Redbloodsnow dusun lom da buah zie.mun da buah best...makan rambutan, langsat, manggis

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.