MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 7 February 2011

AIS BANDUNG TARIK

Kalau kat Teluk Intan air ni yang lea cari dulu.
Sedap...Air bandungnya rasa lain sikit.
Sejuknya...pergh...sangat sangat menyegarkan.
Lokasi gerainya berdekatan dengan Pasar Besar Teluk Intan.
Perniagaan yang diwarisi turun temurun.
Suami cakap sejak dia kecil lagi memang dah ada AIS BANDUNG TARIK ni.
Dan rasanya sama je dari dulu

Tengok cara dia menarik air bandung tu

Sangat sangat menyegarkan


16 comments:

  1. as-salam..

    tak pernah rase.. rege bape?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...mesti sgt sedap kan..kalau saya, sampai sekarang mesti masih terkenang-kenang lagi....

    ReplyDelete
  3. Nampak sedap jak aek ya...

    ReplyDelete
  4. @Penjejak Mimpi kalau g teluk intan cubalah rasa.harga 1.20 secawan

    ReplyDelete
  5. @sahromnasrudin aah.sedap. rasa segar bila minum air bandung ni.rasa lemak, manisnya ...sedaplah

    ReplyDelete
  6. Yelah saya tau tpt ni. dh kpg saya kat tk intan. lea org tk intan ek?
    area mana.dulu air bandung ni tpt berniaganya kat masjid lama tu kannnn....

    ReplyDelete
  7. @azzey suami org teluk intan. batu 8 changkat jong.azzey kat mana?

    ReplyDelete
  8. MIL kakcik suka es bandung MC tu...:)

    ReplyDelete
  9. hauslah...ada air bandung x???hehehe

    ReplyDelete
  10. @Farhan Zulhusmi jom pi teluk intan pekena ais bandung tarik ni

    ReplyDelete
  11. Salam...

    Ais bandung ni kan,
    kalau campur aiskrim soda..masuk
    jek dlm tekak nikmatnye lebih JITU! :p

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.