MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 7 Februari 2011

AIS BANDUNG TARIK

Kalau kat Teluk Intan air ni yang lea cari dulu.
Sedap...Air bandungnya rasa lain sikit.
Sejuknya...pergh...sangat sangat menyegarkan.
Lokasi gerainya berdekatan dengan Pasar Besar Teluk Intan.
Perniagaan yang diwarisi turun temurun.
Suami cakap sejak dia kecil lagi memang dah ada AIS BANDUNG TARIK ni.
Dan rasanya sama je dari dulu

Tengok cara dia menarik air bandung tu

Sangat sangat menyegarkan


16 ulasan:

  1. assalamualaikum...mesti sgt sedap kan..kalau saya, sampai sekarang mesti masih terkenang-kenang lagi....

    BalasPadam
  2. @Penjejak Mimpi kalau g teluk intan cubalah rasa.harga 1.20 secawan

    BalasPadam
  3. @sahromnasrudin aah.sedap. rasa segar bila minum air bandung ni.rasa lemak, manisnya ...sedaplah

    BalasPadam
  4. Yelah saya tau tpt ni. dh kpg saya kat tk intan. lea org tk intan ek?
    area mana.dulu air bandung ni tpt berniaganya kat masjid lama tu kannnn....

    BalasPadam
  5. @azzey suami org teluk intan. batu 8 changkat jong.azzey kat mana?

    BalasPadam
  6. @Farhan Zulhusmi jom pi teluk intan pekena ais bandung tarik ni

    BalasPadam
  7. Salam...

    Ais bandung ni kan,
    kalau campur aiskrim soda..masuk
    jek dlm tekak nikmatnye lebih JITU! :p

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.