MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 24 January 2011

TEH TARIK SATU!


Nikmatnya kalau pagi-pagi boleh menikmati teh tarik di kedai mamak.
Order sekali ngan roti canai kosong.
Kadang-kadang tak cicah kari dan dhal pun sebab sedap di makan begitu sahaja.
Pagi tadi tak sempat nak singgah.
Petang karang kalau sempat singgahlah.

10 comments:

  1. assaalamualaikum..sy tak suke teh tarik kedai mamak..sy suke kedai org melayu kita...

    ReplyDelete
  2. kena plak roti canai panas2...

    ReplyDelete
  3. Kmk marek order teh tarik mamak di Putrajaya... Fuhhh.. Nang marbeles asanya...

    ReplyDelete
  4. dah kurangkan minum teh ni sejak kes teh sukat hari tu.. takut juga

    ReplyDelete
  5. wah, pg x dpt, ptg pun jd ye..he3. tp mmg best pekena teh tarik pagi2 :)

    ReplyDelete
  6. @sahromnasrudin lea mana-mana pun boleh.janji sedap

    ReplyDelete
  7. @AmirFX bestnya.mamak pun teh tarik juak yang best

    ReplyDelete
  8. @munna ye ke munna.lea kalau teringin sgt baru order teh tarik.kalau tak milo ais je

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.