MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Sunday, 16 January 2011

SARAPAN KITA HARI INI

Hari ni suami bungkuskan nasi lemak je.Sebab dia ada program GOTONG ROYONG hari ni.
Dia beli dekat akak yang jual tepi simpang tu.Akak tu pun dah kenal kami sebab dah selalu sgt beli kat dia.

Tapi ni dah lama gak tak beli.Nasi lemak akak ni sedap.Dari jauh dah tau dah nasi lemak dia bila cium bau wangi dari nasi tu. Diletak dalam daun pisang.Sambalnya sedap dan paling lea suka makan sambal sotongnya.Memang terbaiklah.Harga pun sangat-sangat berpatutan. Tak kisahlah pasal harga.Janji sedap kan.
.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.