MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 30 Januari 2011

NAK RAYA JUGAK KE??


Hari ni suuami g gunting rambut.
Gayanya mcm dia nak beraya jugak.
Nilah kedai fav. dia.
Dia paham n tahu style suami mcm mana.
Yang kita ni kenalah menjadi peneman kat kedai tu.
Nasib baik banyak majalah HAI & URTV yang boleh dibaca.
Semuanya keluaran terbaru lak tu.
Jadinya tak payahlah beli.
G teman suami ke sini boleh baca sekali majalah yang ada

11 ulasan:

  1. Kat ctok sekda kedei mamak kedak ya.. Mun ada best nar juak.. Sidak guntin bersi juak walaupun murah...

    BalasPadam
  2. Beraya betul cik abang awak ni.

    Ramai tak org tadi? Kalau ramai pun ok rasanya sebab Lea boleh khatamkan majalah Hai dan URTV tu hehehe

    BalasPadam
  3. assa;amualaikum...dia potong gaya ape??? wah!!! mesti kacak kan

    BalasPadam
  4. @Yunus Badawi org tak ramai pun. tapi bolehlah habiskan 2-3 majalah tu

    BalasPadam
  5. @sahromnasrudin gaya biasa dia. dari kawan sampailah dah kawin ni tu jelah gayanya

    BalasPadam
  6. nak nyambut CNY juak nya mona..hihihi...

    BalasPadam
  7. @mummysyafie nyalah ya kak nor. nya juak sebok nak ngunting rambut

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.