MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 9 Januari 2011

BBQ YANG BERJAYA

Alhamdulillah.BBQ malam tadi berjalan dengan jayanya.Makanan yang disediakan cukup2x je.Lea rasa seronok sangat malam tadi.Berjumpa ngan jiran2x.Ada yang dah lama kenal.Ada yang baru kenal.Banyak menu semalamAda kambing sekor, ayam 13 ekor,ikan cencaru yang comel2x 6 kilo n kerang 5 kilo.Pencicah nya pun mcm2x.Ada blackpepper sauce, ada mayonis, ada air asam,ada sos kerang ada kicap n cili.Macam2xlah.

Suami ngan orang kuat RUVENA VILLA

Nilah kambingnya.17 kg beratnya

Ada sambutan harijadi Lyana.
t
Comelkan budaknya.Kek tu maknya buat sendiri tgh semalam.
Baju dia pun mak dia sendiri jahit semalam jugak.
Maknya serba boleh.

Nilah mereka yang bertungkus lumus semalam.
Ada melayu, cina, india.
1 Malaysia




4 ulasan:

  1. Aaa.. Nak stail kedak tok lah padah kmk.. Cuma kambin tok sekda gik dah palaknya k engkah buah epal... haha.. Kedak zaman medievel jak stail tok... Kacak gambar ya...

    BalasPadam
  2. yobi....bok 1st mek diat org bbq daging sebesar ya aih. best dh jak. mek gik yg teruja diat...huhu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.