MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 27 December 2010

TAK SEDAP BADAN NI....

Hari ni kepala rasa pening sgt.
Memang rasa tak sedap bdn dah.
Tapi pergi kerja gak sebab mikir kerja banyak.
Tapi la ni memang dah tak lalu dah.
Tunggu suami dtg ambik nak p klinik.

10 comments:

  1. semoga cepat sembuh yea...jgn tak g klinik lak nie..rehat byk2 yea ;)

    saya tag lea...bila sht join lah :)
    http://permataalza.blogspot.com/2010/12/blog-teman-udah-setahun-ga.html

    ReplyDelete
  2. sekarang ni musim dah demam dan selsema batuk agaknya.. kat office pun ramai yg mc sebab demam...

    cepat sembuh ye monalea

    ReplyDelete
  3. @Iena farina
    thanks eina.memang nak rehat je ni.kat opis ni tak leh pikir dah ni

    ReplyDelete
  4. @munna thanks munna . kena rehat ni .esok nak p kerja sebab banyak sgt kerja ni dah

    ReplyDelete
  5. wah..lea..ada org baru dah ka? jgn lupak inform k..

    ReplyDelete
  6. hehehe...best eh...lamak dah x berchat ngan ktk..kmk gik jaga kursus di PENMAS sampai hari rabu tok..Kelak kt chat..hehhee

    ReplyDelete
  7. apa yang best mie. demam mbak berujan jak tok.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.