MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 Disember 2010

SEMUANYA DARI MAMAT KHALID

Lea suka nengok filem arahan MAMAT KHALID ni.
Semuanya komedi ringan,
suasana kampung
dan
yang paling best mesti ada loghat PERAK yang sangat2x pekat.

MAN LAKSA
Hahahahaha.
kadang2x gelak sorang.
Walaupn sentiasa ada siaran ulangan kat ASTRO.
Suka part penyanyi yg bawak anak n part penyanyi yang bukak baju n seluar tu.
Hahahaha

Filem ni. hehehe.
Paling kuat gelak part tgh gaduh ngan zombie dan mereka tersusun mcm tugu negara.
Loghat PERAK semakin pekat dalam cerita ni.
Awie pun best gak.
Dari awal cerita sampai habis cerita berkain pelekat je.

Filem ni, memang kuat betul gelak dalam panggung.
Lucu sgt.
Yang paling ingat dialognya.
'siapa setuju angkat tangan mcm ucup'
hahaha.
Dan lagu enjit enjit semut.

semua org ada citarasa masing2x kan.
mcm lea , mask pawagam nak gelak je.
tak nak memikir sebenarnya dgn cerita2x serius ni.

2 ulasan:

  1. tak sabar nak tgk citer kak limah ni.. kena tunggu dvd keluar baru boleh tgk... nak tgk wayang jgn mimpilah wayang terdekat je nun dekat kuantan.. jauh mak oiii

    BalasPadam
  2. @munna munna dok mana? takpe leh nengok dvd nanti. leh nengok byk kali.lea klu dvd citer ni kuar pun nak beli gak. suka gelak nengok citer ni

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.