MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 16 Disember 2010

SAYA SANGAT PENAT HARI NI

Salam semua.
Selamat malam.
Salam 1 Malaysia.
Lea sgt penat dalam 2 hari ni.
Mana nak semak ganjaran pekerja kontrak.
Mana nak semak T&T yang tertunggak 2 bulan lepas.
Tapi alhamdulillah part ganjaran dah settle.
Ni T&T lak.
Ada beratus T&T nak semak.
Satu T&T palling sekejap pun 15 minit nak semak.
Macam2x yang dituntutnya.
Kalau yang tak masuk dek akal tu lea potong jelah.
Tak taulah.Suka nak last minit.
Awal2x tak nak turun duit.
Dah nak tutup akaun baru nak turun duit.
Yang penatnya org kat bawah nilah.
Target esok nak siapkan semua.
Malas nak OT sebenarnya.
Tapi ni dah dua hari dah balik jam 6 je dah.
Tapi betul tau, dah kusyuk wat kerja tak ingat nak makan.
Dah siap kerja baru rasa lapar.
Dah masuk keta baru perut berbunyi.
Nak tau...dah 2 hari En.Sham masak untuk isterinya ni.
Walaupun masak sardin dah sedap sgt dah rasanya.
Sori bang...nanti sabtu n ahad ni lea masak yg sedap2x ye.
Lauk banyak lagi dalam peti sejuk tu.

6 ulasan:

  1. Ini pasangan yg saling tolong menolong. Baguslah mcm tu. Bila lea sibuk suami lea tolong masak.

    Bila kerja banyak dan kita terlalu fokus nak siapkan mmg kadang2 lupa nak makan. Tengok2 luar dah gelap ngeeee

    BalasPadam
  2. hehehe baguih2 mengeratkan kasih yg terjalin antara suami isteri..i like ;) bz yea...sy pun bz tp smpat tukar templete lagi sbb stress kj byk hahaha :)

    BalasPadam
  3. @Yunus Badawi
    tulah yb.nasib baik suami tolong masak.sedap pulak tu. hehehehe

    BalasPadam
  4. @mummysyafie
    yalah kak nor...dah sik sempat.tgh nya rajin nak nulong masak

    BalasPadam
  5. @Iena farina
    tulah.bz sesangat nu.kalu tak rajun buat entry auto publish.ni memang dah sempat sgt2x

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.