MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 22 December 2010

SAYA BEKAL LAGI HARI NI

Menu lea pagi ni.
Nasi lemak,sambal sotong ngan telur mata.
Masak sendiri tau.
Percaya?Sila jgn percaya.

Mana nak carik santan jam 4 pagi.
Lea beli je kat akak kat tepi simpang dekat ngan umah.
Akak ni nasi lemak dia sedap.Wangi je bau.
Awal pulak habis tu.
Kalau hujung minggu jam 9 pg jgn tanya lagi dah.
Mesti sold out punya.
Dia dah tau kalau lea dtg mesti lea bagi tupperware kat dia.
Lea sebenarnya tak reti nak makan dalam bungkusan kertas tu.
Macam budak kecik mesti berselerak.
Kalau makan dalam kertas tu pun mesti nak kena alas ngan pinggan.
Jadi jalan penyelesaiannya letak dalam tupperware.
Selamat.
Org2x kat opis ni ingat semuanya lea masak sendiri.
hehehehe.
Harus berterus terang.
Mana yang kita masak , kita cakap kita masak.
Mana yang beli ckp kita beli cuma letak dalam tupperware,
Sekian terima kasih.




9 comments:

  1. menyelerakan!
    da la x sarap lagi ni. lapar2.. huhu

    ReplyDelete
  2. @Pinky Pixie
    Cepat2x g sarapan.karang lapar lak

    ReplyDelete
  3. ngancam nye telur goreng tue.

    ReplyDelete
  4. sodapnyer mataku memandang ini menu... i like nasi lomak :) tapi bdnku kocik ajer...hahaha..buat suspen jer lea nie..ingtkan bebtl msk...rerupa boli ajor...hahaha :)

    ReplyDelete
  5. @Zura
    telur mata sedap di makan bersama nasi lemak

    ReplyDelete
  6. @Iena farina
    mana nakc ari santan awal pagi eina.beli jelah. weekend mungkin kot boleh wat sendiri

    ReplyDelete
  7. hehehe...kat dpn ruvena tu ada kdai mamak beli santan kotak...biasa lor tu kj..weekend br leh msk bebtulkan :)

    ReplyDelete
  8. @Iena farina aah ada.tapi time kerja mcm tak cukup masalah eina.hujung minggu je ok

    ReplyDelete
  9. lea, ina tag lagi nie

    http://permataalza.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.