MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 26 Disember 2010

NAK DAPAT JIRAN BARU

Tak lama lagi nak dapat jiran baru.
Tapi berlainan blok. Pengantin baru.
Baru nak beridup sendiri.
Teringat dulu time lea baru pindah sini. Ogos 2006.
Rumah sewa ni pun suami baru masuk gak.
Kosong je rumah.
Nasib baik ada gak barang suami time dia dok bujang.
Adalah katil double decker, washing machine, tilam, bantal, periuk mak mertua bagi. Dapur abang ipar bagi. Suami beli peti sejuk 2nd hand je.
Nak goreng ikan, kuali takda.Goreng dalam periuk, hancur ikan lea goreng. Suami takde, pergi kerja. Terus start kereta.
Beli kuali kecik je.Murah sikit.
Time ni semua nak jimat.
Semua yang nak beli plan dulu.Kira budget.
Yelah.Lea n suami bukanlah org senang.
Nak masuk umah cuci kaki je.
Tapi sekurangnya tau hidup sendiri biar pun mula2x amat sukar sekali.
Alhamdulillah.
Dah dekat 5 tahun menyewa dekat sini.
Insyallah tahun depan mungkin rumah sendiri dah.
Tapi sebenarnya seronok dok RUVENA VILLA ni.
Masyarakatnya memang best. Semua kaum boleh bersama.
Lagilah semua ahli Rukun Tertangga, Persatuan Penduduk dan sekarang Wira Putra pulak.
Wira Putra?
Nantilah lea cerita apa tu WIRA PUTRA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.