MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 14 Disember 2010

KAIN OH KAIN

Kalau dah kat NILAI rambang mata nengok kain.
Macam2 kain.Tapi lea tak beli pun.
Neman org je.

Tapi lea n niza memang suka menanya harga kain.
KEDAI 1
Harga kain yang dipamerkan RM108.00.
Bila tanya dia cakap boleh kurang .
Paling rendah RM50.
Banyak dah less tu.RM58.Banyak gak kan.

KEDAI 2
Harga kain yang sama.
Sepasang RM68.Beli satu percuma satu.

KEDAI 3
Harga kain jenis yang sama jugak
3 pasang untuk RM5O.

Hehehehehe.
Dengan kain yang sama, di 3 kedai berlainan, harga yang berlainan.
Macam mana tu?





Niza dan adik2xnya banyak memborong.

Untuk majlis kahwin.
Kalau kat Sarawak ,
nak bagi org zikir(mcm marhabanlah kat sini)
nak bagi wakil2x.
Nak bagi saudara mara.
Semuanya kalau dikira dekat nak 75 pasang mereka beli.
Yang bestnya semuanya warna merah,
Tapi lain2x design.

bakal pengantin yang tak nampak sangat dalam gambar.
bukan yang baju kotak tu ye.

4 ulasan:

  1. mun kmk mesti rambang mata kmk ngga byk glak kain gia...

    BalasPadam
  2. wah!!!g shopping kat nilai tu...g sana memang jadi rambang matanyer...byk sesgt kain betul tak lea??? :)

    BalasPadam
  3. @Iena farina
    memang banyak.org ckp murah, tapi lebih kurang kl je . klu pandai tawar memang murah. tak shopping pun. temankan org je.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.