MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 12 Disember 2010

IKAN LUMEK

Ikan lumek.
Rasanya dekat sini ramai yang tak tau makan kot.
Tanya keluarga mertua pun tak tau makan.
Suami sejak kahwin ngan lea n balik kuching mesti jumpa ikan ni.
Baru reti nak makan.
Ikan ni sedap dibuat sup.
Suami pulak suka kalau di buat cucur.
Jumpa ikan ni dekat PASAR BORONG SELANGOR ahad lepas.
Punyalah seronok.
Sekilo RM5.00.Lea ambik dalam 5.50.Sekilo lebih dah kan.
Yelah...dah 4 tahun lebih dok sini tak pernah jumpa ikan ni.Dekat Telauk Intan je ada jumpa srekali 2.cUMA RM2 je sekilo au.
Yelah.Ikan ramai org tak reti nak makan.
Mana yang tau tu taulah kan.



2 ulasan:

  1. mek suka ikna lumek sup.mun salai pun sodap! waaaa mok juak eh.
    *kemas g pasa mggu lok ;P*

    BalasPadam
  2. @f.i.e.z.a
    terus nak ke pasar minggu eh. da beli kah?

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.