MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 3 Disember 2010

HATIKU BERBUNGA RIANG

Ooooo lalalalalala
Gembiranya rasa di hati hari ni.
Suami lea sudah balik semalam.
Hari ni dia hantar lea pergi kerja.
Saya kat sebelah boleh melelapkan mata.
Sedar-sedar dah sampai opis.
Sesekali je dok menjawab apa yang suami tanya.
Tu pun cakap aah je ngan mata tertutup.
Last2x suami cakap, tido jelah.
Hehehehe.
Cerah sungguh hari ni.
Lalalalala lagi.
Keringlah baju yang di basuh kan.
Tapi lea tak basuh baju pun.Semalam tak sempat.Banyak nar kerja nak dibuat.
wokey....tinggalkan korang ngan lagu ni ye

Maya

Matahari

Terbit sinar mentari
Saban hari
Mengejut mimpi
Dari lena
Riang kenari
Di cemara
Mengusik sukma

Bunga-bunga matahari
Anggun mekar
Di taman sari
Warna jingga
Suntingan hati
Bagai tanda
Kasih bersemi

Hangatnya sinaran
Walau getir ku tempuh dugaan
Menyahut wawasan
Ku pohonkan segunung harapan

Bangkitkan citramu insan
Dalam diam menyambung warisan
Sekilas sinar mentari
Melewati di senja menanti

6 ulasan:

  1. munna pun tumpang gembira....cik abang kita tak pernah lagi tinggalkan munna lama-lama.. plg lama pun sehari je..

    BalasPadam
  2. waahhhh.....indah sungguh kate2 mu...
    boley jadi komposer nih! hehe

    BalasPadam
  3. @munna
    lea selalu kena tinggal sorang munna.nak wat mcm mana.suami cari rezeki

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.