MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 28 December 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"


Nak gak join giveaway bujang yang 1 ni.
Trang tang tang lagi tu.
Hehehehe.
Hadiahnya sangat menarik.
Sesuatu yang menarik untuk permulaan tahun 2011.
Khas buat abang eq

abg eeq ku yg 1
bagilah hadiah tu walaupun 1
untuk pembukaan tahun 2011 di bulan 1
buat diriku yang 1
gembirakan hatiku yang 1
tak sabar nak tunggu 1.11.11
di waktu pagi jam 11.11
adakah hadiah utkku walaupun 1
tapi jawapannya hanya pada abang eeq yg 1
sekian terima kasih.


hahahahahha,
sakit2x pun lea leh merepu ni.

ok...ni syarat-syarat penyertaan ye

1. Jadi Followers eqbalzack.com.
DONE
2. Buat 1 entry bertajuk Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"
DONE
3. Entry MESTI mengandungi banner di atas dan linkkan ke blog eqbalzack.com.
DONE
4. Tag 1 (SATU) orang rakan blogger lain dan pastikan mereka tahu.
EINA


13 comments:

  1. saya dtg nk ambik tag...hehehe lea..ct 2 hari bestnyer... :)

    ReplyDelete
  2. @Iena farina
    best apanya eina. selsema.badan dahlah panas ni

    ReplyDelete
  3. haha..klaka la kak lea ni..kak..tadi yg kat blog tu anak PA..kak pah..kenal x??

    ReplyDelete
  4. @Ayuraza
    nama pa tu akak kenal.tapi orgnya tak kenal sgtlah ayu

    ReplyDelete
  5. hehe..mudah2an rezeki mu di situ..aminnn...

    ReplyDelete
  6. TAHNIAH! MONALEA PEMENANG GA "SERBA SATU"...

    JANGAN LUPA EMAILKAN NAMA & ALAMAT PENUH SEBELUM ISNIN [3/1/11] UNTUK URUSAN POS HADIAH...

    TQ

    ReplyDelete
  7. @eqbalzack
    yes...tak sangka ada jugak tempat untuk lea

    ReplyDelete
  8. Monalea: tahniah..awak menang hadiah saguhati...:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.