MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 29 Disember 2010

DI SATU MALAM....

Handphone jenama SONY ERICSON berbunyi dengan irama lagu yang liriknya sebegini

Nothing’s gonna change my love for you
You oughta know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I’ll never ask for more than your love.


Lea:Assalammualaikum

Suami:Waalaikumsalam.Ok dah ke?Dah makan?Dah makan ubat?

Lea:Dah semua.Oklah sikit rasa.Tapi badan rasa panas lagi.

Lea:Bang...napa ek kalau abang outstationn je mesti ayang demamlah, sakit matalah.Selsema teruklah.

Suami:Tu tandanya aura abang ni kuat.

Lea:Chaitt....perasannya dia.Abang ada taknak pulak sakit.Leh manja2x sikit. Ni tak nak makan tu makan ni semua kena buat sendiri.Beli sendiri.

Suami:Ayang, ayang ni dah terlebih rindu ni.Lain kali klu abang outstation ayang ambik kain pelekat yg tak basuh lagi ayang ciumlah buat peneman tido.Rasanya takkan sakit2x lagi kalau abang outstation.

Lea:Yelah tu.Bila nak basuhnya.

Suami:Abang balik, ayang basuhlah.Kalau seminggu outstation seminggulah tak basuh.

Lea:Kalau 3 bulan?

Suami:3 bulan lah.

Lea:HAH.............

Suami:Hehehehehe.

Ada ke suruh buat gitu.Nak try gaklah nanti.Tapi tak nak kain pelekat.Baju dia boleh.Sebab bajunya lepas guna pun sentiasa wangi.Sedap lak baunya tu. Hahahaha.


14 ulasan:

  1. Sama kedak pakei bantal busuk.. Walaupun dah bertahun sik basuh maseh rindu juak nak pakei.. haha...

    BalasPadam
  2. @AmirFXbenar kata kitak ya mir.nasib bait kamek sikda bantal busuk.ada pun nek tok nya pandei mandik kedirik.hahaahaha

    BalasPadam
  3. amoi...manje nyer..
    tapi kan..bukan ilang rindu..lagi tambah rindu..hehe

    BalasPadam
  4. lor hubby lea o/station ker? alahai ciannyer semua kn buat seseorg :) take care yea...

    BalasPadam
  5. ROMANTIK LI JAK RINGTONE DI PAKAI..AILIKE !! :)

    BalasPadam
  6. @Redbloodsnow mula kahwin sampei kinek tok zie mek makei ringtone ya

    BalasPadam
  7. sebab ya mek madah, lepas kawen bantal busuk lagi nyaman bau..hihihi..u noe wat i mean?

    BalasPadam
  8. hehehhe...betul kata kak nor ya..hehhe...

    BalasPadam
  9. cengitu gayanya, 3bulan tak basuh, poning ... hihi

    BalasPadam
  10. @ARIFFDA 3bulan tyak basuh.tak taulah bau mcm mana

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.