MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 13 Disember 2010

BAKAT,KEBOLEHAN ATAU KEMAHIRAN

Ni pun lea nak bercerita tentang apa yg lea nampak masa duduk ngan suami kat
IOI MALL PUCHONG.
Dok perati org je.
Tapi lea tertarik nengok dua pekerja JUSCO ni.
Sapa yang nak wrapping barang yang dibeli boleh bagi kat mereka.
Sangat pantas mereka dok membalut hadiah tu.
Kalau lea lah, nak menyukatnya lagi.
Nak melipatnya lagi.
Kadang2x ambik masa jugaklah.
Lagilah kalau hadiah yang besar.
Tapi dengan kemahiran yang mereka ada mereka boleh siapkan dalam masa yang singkat je.
Kemahiran ke kebolehan ek? ke bakat?





2 ulasan:

  1. kamek suka wrap hadiah..siyess..macam² style dapat mek polah. sik tauk la sine datang bakat ya. hahahah...

    BalasPadam
  2. @mummysyafie
    bakat semulajadi kak nor. oklah gia. tapi layap jak kamake merati nya duak dari jauh kak nor

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.