MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 24 November 2010

TEMPAT JAUH LAGI DI KENANG...INIKAN PULA TEMPAT KU LAHIR

Balik Sarawak mesti dalam agendanya balik ke LUNDU.
Tempat lea dilahirkan.
Suami pun sama suka na g LUNDU.
Yelah suasa kampung masih ada.
Dekat ngan GUNUNG GADING.
Ada pantai yang cantik2x terutamanya SEMATAN.
Dan yang paling penting jumpa nenek.
Nenek belah mak.
Lea nenek belah ayah n belah mak dua2x ada lagi.
Tapi atuk takde dah 2x.
Nenek belah mak nama MANIS BINTI JAMAIN.
Suaminya@ atuk lea namanya ANIS.
Belah ayah nama atuk BUANG BIN MAT.
Nenek pulak namanya ITE BINTI JOHARI.
Nama org dulu dulu.Pelik2x sikit.
Nenek belah mak sihat lagi sakit sikit2x biasalah kan org tua.
Nenek belah ayah dah tua sangat.Tahun depan umur 100 tahun.Dah nyanyuk dah.Tapi masih tau lagi nak sebut nama MONA.LEA lah tu.
hehehehe..........


nek MANIS ku

dah ada kedai kecik2x depan rumah.nenek taukenya..hehehe

menantu nenek ngan cucu menantu nenek sama sama berbaju belang

4 ulasan:

  1. Kak, kmk suka pegi lundu meli dak kropok2 n biskut sia. boleh tahan bah.hehe

    BalasPadam
  2. lea..nang menantu kesayangan lah sham ya..nang sedondon jak..hehehe..kedak org mudak jak bapak ktk lea..hehhe

    BalasPadam
  3. @umie

    baju ya sham meli sitok.sengaja meli sama.lekak ya makei sama2

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.