MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 30 November 2010

SEMUANYA NAK SEGERA

Sekarang semuanya nak segera kan.
Perencah NASI GORENG pun nak segera.
Lea pagi2x kalau suami ada kat rumah memang buat sarapan.
Kena buat sarapan berat terus.
Nasi memang saja masak lebih pada malam sebelumnya.
Kalau sempat malam dah buat rencahnya.
Dok tumbuk bawang, cili.
Lea tak suka blend sebab kena campur air.Cepat basi nasi goreng dibuatnya.
Nak numbuk awal pagi kang ganggu jiran.
Maklumlah...siling org punya lantai.
Lantai kita siling org.Tangga pun kongsi.Dinding je kami punya tu pun share ngan org sebelah.
Last2x beli je perencah nasi goreng.SERI AJI takpun MAGGIE.
Udang memang siap kopek dah.Siap belah belakang dah.
Ayam ada yg dah siap potong.Daging pun sama.
Kalau kuar dari peti sejuk rendam sekejap pun dah cair dah.
Sekejap je nak memasak nasi goreng sekarang.
SELAMAT MEMASAK


dekat rumah dah ada 3 paket dah


tapi lea paling suka guna yang dua ni

2 ulasan:

  1. kak mon.. nasik goreng belacan ori dipolah ktk lah paling nyaman. xda yg segera2 ya.. huhu.
    zaman gk lom nikah lok salu ktk polah. huhu.
    miss u sis..

    BalasPadam
  2. @Yann Mazian
    ya kah?kinek tok pun selalu juak molah.tapi time weekend jak

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.