MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 28 November 2010

MUSIM NIKAH KAHWIN

Dah cuti sekolah.
Dah 4-5 kad jemputan di terima.
Ada yang jauh ada yang dekat.
Semalam seorang staf kahwin dekat ENDAU ROMPIN.
Kalau ikutkan hati nak sgt pergi ikut rombongan jabatan.
Tapi keadaan tak mengizinkan.
Nak buat mcm mana kan.
Ikutkan hati nak sgt sgt pergi.
Takpelah kirim salam dan kirim hadiah je kat dia.
SELAMAT PENGANTIN BARU
NOR & PASANGAN.
SEMOGA KEKAL KE ANAK CUCU
&
SELAMANYA

6 ulasan:

  1. Biasalah di negara kita ni: Bila cuti sekolah aje ramailah yg akan mengadakan majlis perkahwinan. Minggu ni saya takde jemputan tapi minggu depan dan seterusnya ada sampailah hujung bulan 12.

    Saya dan emak Adam dulu pun melangsungkan perkahwinan bulan 11 hehehe

    Entah2 awak pun sama juga ngeeee

    BalasPadam
  2. @Yunus Badawi

    aah YB.Saya cuti sekolah bulan 3.Yelah nak kumpulkan semua sanak saudara.

    BalasPadam
  3. betul3....kahwin bnyk sbb cuti sekolah....

    BalasPadam
  4. @Daniela
    buat time cuti sekolah sebab leh nak kumpulkan sanak saudara

    BalasPadam
  5. tul tu..skang musim org kawen..


    weeda nak kawen jugakk...ngeee~

    BalasPadam
  6. @Weeda

    weeda, kena cepat sebelum habis cuti sekolah. hehehehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.