MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 12 Oktober 2010

TEMPAT BARU SUASANA BARU

Alhamdulillah.Dah sampai di tempat baru.Tugas lea tak tau lagi tapi dah nampak dah apa yang perlu di buat.Banyak gak kerja.Silap silap kena cover utk kewangan jugak.Kena bukak A.P lah nampaknya.Lama dah bukak A.P ni.Dulu time buat kewangan memang bukak A.P selalu.Ni dah tak buka...banyak lupa......

Tak taulah mcm mana .Tapi stafnya ok.Tapi kesian...dua org staf buat kerja mcm 8 org punya kerja dekat opis lama.Kesian nengok.Minta senarai tugas mereka ...mak ai...sorang sampai 12 tugas.Takpe...ada PT baru nak datang lehlah lea agihkan tugas nanti.Harap yang terbaik dapat lea berikan.Doakan lea ye.

2 ulasan:

  1. kak mona,,gudluck di tempat baru dan jadi cc yang disenangi semua yer..ambil iktibar dgn tpt keja lama..hehehhee...cc ros sebagai contoh cc yg the best..hehehhee

    BalasPadam
  2. tq riena.tengok tempatnya alhamdulillah.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.