MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 6 Oktober 2010

2 HARI LAGI

Salam semua.Hari ni hari Rabu.Tinggal 2 hari je lagi lea dekat opis ni.Dah kemas barang.Buang apa yang patut.Yang personal punya lea dah bawa balik dah.4 tahun dekat sini banyak benar khazanah nya.Yelah...semuanya sayang.Semuanya nak simpan.Simpan punya simpan penuh stau kotak bawah meja.Satu hal pulak nak memilih mana yang nak guna, mana yang nak buang.

Sekarang dok updatekan file meja.Nota serah tugas tak hari ni hari esok lea buat.Nota serah tugas tak susah nak buatnya.Sebab takde satu pun kerja yang tertangguh.Yelah, kerja lea kat sini buat hari ni mesti habis hari ni juga.

gambar semalam.posing kat tempat duduk kat opis.


2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.