MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 14 September 2010

NASI IMPIT NGAN KUAH KACANG




Salam semua.Dah makan tgh ke?Lea hari ni tak g cafe pun.Tanya kawan2x yang g cafe , sebuah kedai je bukak ngan kedai air.Takpelah.Lea bekal hari ni.Bekal nasi impit ngan kuah kacang yang lea buat semalam.Kat kpg hari tu tak sempat nak makan.Bz je manjang.Makan rendang tok ngan lemang je hari tu.Semalam dah teringin sgt, g kedai beli nasi himpit,kacang tanah,halia,serai ngan lengkuas.Wajib call mak kat Kuching dok menanya resepinya kat mak.Alhamdulillah..menjadi gak..walaupun......masin sikit je puan puan.Takpe...Janji leh makan.




1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.