MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 1 September 2010

MINI KARIPAP & POPIAH SAMBAL




Time raya gini benda wajib yang lea beli sebab MALAS nak buat sendiri, popiah sambal dan mini karipap.Bukan susah buat sebenarnya.Tetapi VITAMIN M dalam diri ini sangat banyak.Dah tak terkira rasanya.

Mini karipap untuk mak lea kat Kuching dan popiah sambal lak untuk suami kesayangan.Kedua2x memang fav.mereka.Fav.lea lak?Semestinya tart nenas buatan tangan mak lea.Takpelah...tahun ni order tart cawan lak ngan KAK ZAH LONDON.Nanti kalau dah dapat tart tu lea tunjuk kat sini ye.Rasanya sangat sedap dan semestinya banyak jem.I like......


2 ulasan:

  1. Yobihh kamek part nok mini popia berintikan udang alus ya laa di gila mek time raya koh. Wajib makan benda ya sambil melungak tibi seharian hehe..

    BalasPadam
  2. samalah ngan kamek.beli nang k makan dirik pun bah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.