MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 15 September 2010

KELUARGA BAHAGIA KAMI......



Raya ni lea dikelilingi oleh anak anak seramai 10 orang.8 orang tak dapat balik beraya.Sedihnya rasa hati...Hehehehe.Anak buahlah.Belah suami.Anak sendiri?Belum rezeki lagi.Tengah berusahalah ni....:-) di samping berdoa.

Belah suami memang ramai.Yang ada ni dari dua keluarga je.Dua keluarga lagi tak dapat balik.Kalau belah lea, takde lagi.Adik adik pun tak kahwin lagi.OTW tahun depan bulan 6.Insyallah.

Seronok budak budak ramai ni.Riuh rendah jadi rumah.Pagi raya dah dok ngikut ke sana ke mari.Makcu....nak duit raya.Makcu tu lealah.Lea lak cakap kalau nak duit raya, kena berbaris, cium tangan dan pipi sekali.Bagi yang kecik kecik lagilah.Dah tu masing masing dok mengira duit raya.Dok masing masing cakap dia punya duit raya lagi banyak.

***korang perasan tak tv kat belakang.pa mertua terpaksa gantung tinggi tinggi.cucu ramai balik.maklumlah tv baru. hehehehe




1 ulasan:

  1. nasib baik tv nipis, kalu tv tebal, kene beli sangkar besi & gantung kat atas cam zaman dulu2 :p

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.