MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 18 September 2010

HOME ALONE LAH PULAK HARI NI .....




Hari ni dah siap semua kerja rumah.Suami dok tido tu.Lea lak dok layan DVD HOME ALONE.Hehehehe.Satu lagi koleksi DVD yang lea syg sgt2x.HOME ALONE ni lea suka sgt2x nengok yang ke3 tu.Sepuluh kali nengok, 10 kali lea gelak.Biarlah pun, kalau dipikir 2x bukannya logik pun.Tapi sekurangnya ketawa boleh hilangkan penat badan, penat pikiran,rasanya semuanya bebas.Rasa ringan sgt sgt WALAUPUN berat taklah turun turun jugak.Rasanya sudah lama tak layan DVD2X ni.Yelah dengan kesibukan yang tak pernah habis.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.