MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 3 September 2010

CANGKUK MANIS



Salam semua.Hari ni hari Jumaat dah kan.Minggu depan kita raya. Yahoooooooooo.com

Entri kali ni lea nak cerita pasal CANGKUK MANIS.Tapi kat sini org panggil PUCUK MANIS kan?Ni adalah sayur favourite lea.Tak kisahlah, tumis biasa, masak lemak ke semua lea suka.

Time kecik kecik dulu selalu balik kampung rumah nenek.Cuti sekolah je balik kampung.Nenek ada dok menanam cangkuk manis ni.Hari hari nenek masak cangkuk manis.Sampaikan lea pernah komplen kat nenek.Tak sukalah...hari2 sayur ni.Sampaikan nenek kecik hati.Last last mintak maaf kat nenek.Jadinya makan jelah.Sampaikan lea leh suka sayur ni.

Sekarang, kalau dok beli sayur mesti sayur ni yang di cari.Lea suka kalau tumis campur ikan bilis letak tauhu potong potong.Sedap.....Suami sekarang pun dah dok mengikut suka makan sayur ni.Mana taknya selang 2 hari mesti ada sayur ni lea masak.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.