MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 4 September 2010

BINGKISAN DARI LONDON

Salam semua.Hari ni ke mana?Ada yang dah balik kampung kan.Lea lak hari ni pagi pagi dah g RAKSASA atau nama glamournya GIANT nak beli barang dapur yang semuanya dah habis.

Semalam , balik kerja suami cakap ada poskad dari LONDON.Sapa pulak yang lea kenal kat LONDON ni.Tengok poskad tu rupanya dari ONN .La...lea ingatkan dia main main je dok minta alamat.Terimak kasihlah OON.Org lain dapat kad raya kamek dapat POSKAD RAYA.







2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.