MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 17 September 2010

BERAYA DI SRI KOTA

Semalam tgh syok memasak di dapur , suami balik dr dewan.Cakap ecah call suruh datang rumah.Call lea banyak kali tak jawab.Mana nak menjawab,telepon dalam handbag di dalam bilik. Hehehehe.Memang selalu kena marah ngan suami pasal tu.Dah sampai umah terus lupa pasal handpone k.

Siap siap masak, lea ngan suami bertolak dalam 1.30 lepas zohor.Sampai dekat SRI KOTA, bertembung lak ngan kak zah n family.Satu liflah kami.Sampai2x je dok nengok si ecah ni tersengih je menyambut kedatangan kami.

Menu semalam kat umah ecah, mi goreng,laksa ngan mihun goreng.Lea lak mesti cari mihun sebab mihun mak ecah ni terbaik wok...sebab ecah selalu bawak g opis.First time jumpa mak ecah.Lembut je orgnya.Anaknya pulak, very very the brutal punya org.Tapi nampak sgt, anak manja betul.Tak kisahlah anak bungsu.



mi goreng...suami cakap sedap..

mihun yang semestinya memang sedap

laksa lak...sedap kak zah cakap, tapi....tersangatlah pedas.i like...walaupun lea ni hantu laksa tapi semalam makan mihun je.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.