MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 24 September 2010

ALHAMDULILLAH...JUMAAT DAH HARI NI

Bertemu lagi di hari Jumaat.Pagi yang sgt cantik dan indah.Esok dan lusa cuti.Yabedabedu.Leh rehat. Penat sgt sgt dah minggu ni. 28 hb ni pulak...lea akan taulah di mana diri ini ditempatkan.Mintak2xlah dekat Putrajaya jugak.Tak kisahlah jabatan/kementerian mana pun.Tak nak dah berjauhan ngan suami.Dah berasa dulu berjauhan.Hari hari bertemankan air mata.Siapa yang pernah melaluinya akan paham apa yang lea katakan ni.

Al-fatihah.Pagi pagi sampai kat opis di bagi tahu oleh pengawal ayah kepada teman sepejabat telah meninggal dunia. Pagi tadi jam 5 dia meninggal.Di hari baik, Hari Jumaat penghulu segala hari.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.