MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 21 Ogos 2010

'YA PUAN'

Assalammualaikum semua

Tadi tengok telefilem kat TV2 bertajuk 'YA PUAN' .Lakonan EJA,NORMAN HAKIM dan pelakon yang ramai aku tak kenal.

Tapi kisahnya sangat sangat memberi pengajaran pada aku sampai aku leh tak tukar ke chanel lain.

Mengisahkan DR.Yohanis yang telah berjaya tetapi langsung tak membalas jasa ibunya.Sanggup mengatakan ibunya sudah meninggal dunia.Mengatakan dia anak yatim piatu.

Betapa hancurnya hati seorang ibu.Sampailah ibunya meninggal dengan kerinduannya pada anaknya.

Yang paling aku tak leh lupa time mak n adiknya berjumpa ngan DR.Yohanis, maknya punya gembira nak jumpa tapi dia boleh katakan makcik silap org.pelanduk dua serupa.saya bukan anis.Saya Dr.Yohanis atau Puan Yohanis. Memang TANGGANG MODEN tul.....

best eja berlakon.betul2x membuatkan aku benci padanya....







1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.