MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Ogos 2010

TAU FOO FA



Salam semua.Tau foo fa ni selalu suami lea yang beli.Lea pernah makan.Tapi time tau foo fa ni panas.Langsung tak minat.Tapi suami lea dia beli kat pasar ramadhan, letak peti sejuk, lepas tarawih baru dia makan.Nengok dia makan, mcm sedap je.Mintaklah sikit.Rupanya sedap time sejuk...Sekarang lea jugak kalau g pasar ramadhan, selain drpd beli air soya, tau foo fa ni jugak yang di beli Satu bekas RM1.20 je.Anda mau????



3 ulasan:

  1. salam,

    lain kali kena cuba dulu baru tahu...ha kan dah suka..hari2 beli..he3

    BalasPadam
  2. yelah..en.man.manalah tau.rupanya sangat menyegarkan....

    BalasPadam
  3. tau fu fa nang nyamannn... btw, kmk pandei buat... tapiiiii... MALASSS... eheheee...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.