MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 13 August 2010

Salam Jumaat

Assalammmualaikum.

Apa khabar semua hari ni?Harap sihat je semuanya.Dah 3 hari dah kan kita berpuasa.Sekejap je rasanya.

Semalam balik kerja aku ngan suami pergi ke PASAR BORONG SELANGOR nak li lauk. Yelah...lauk dalam peti sejuk dha habis.Semalam beli ikan cencaru,ikan sardin yang kecik2x tu, ikan selar, ikan keli, sotong n udang.Beli jugak Cili,sayur kangkung n daun bawang.

Menu semalam, ikan keli masak sambal, kangkung tumis belacan n cucur udang.Selalunya jam 6 aku dah siap masak.Semalam dekat nak pukul 7 baru siap masak.nasib baik sempat mandi.

Hari ni tak taulah nak masak pe.Ingat nak bakar ikan cencaru.Cicah sambal kicap...mesti sedap....





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.