MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Ogos 2010

JOM ANYAM KETUPAT

Salam semua.Apa kabar hari ni semua.Buat apa hari ni?Pergi ke Bukit Jalil ke?Lea hari ni mcm biasalah..mengemas rumah bagai.Lepas tu beli riben, nak buat ketupat utk di bawa ke opis esok hari.Berenti jap, sebab nak call mak mertua. Tiba tiba lea terlihat sesusuk tubuh dok gigih mengayam ketupat.



Dari jauh.............

Zoom dekat sikit


Gigih betul dia...



Ye!!!!!!Alhamdulillah.Dok perati isteri ngayam ketupat, dok buat ujikaji aku sendiri..AKHIRNYA....berjaya jugak.

Nak tergelak aku nengok suami lea ni.Patutlah...mata tak berkelip dok perati lea ngayam ketupat.Dok tanya tu tanya ni.Rupanya.....Dia ckp jgn masuk kat blog...segan dia.Tapi lea cakap takpe...dah tua leh tengok ..kali pertama menganyam ketupat yang menjadi....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.