MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Ogos 2010

APA MENU PETANG NI??





Hari ni nampaknya berbuka sesorang je lea.Suami g Johor.Ada site kat sana.Dah sorang sorang ni tak reti dah nak memasak.Tak tau nak masak apa dah.

Nak masak apa ye....Di dalam kepala ni dah dok memikio nak buat nasi goreng je.Senang...Dan yang pennting...lea teringin sangat sangat nak minum sirap bandung.Pergh.....kalau dapat ni kan syok...Susu F&N ada, sirap pun ada.Boleh buat sendiri ni.











2 ulasan:

  1. Mak datok...nasib baik le aku dtg waktu mlm kat sini..kalau tengah hari,meleleh air liuk aku...sirap bandung kurang manis satu...!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.