MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 23 Julai 2010

SALAM DI PAGI JUMAAT

Hari Jumaat dha ye.Cepat sungguh masa berlalu.Esok dan ahad kita akan bercuti. Pagi tadi terlewat bangun .Aiya.....kelam kabut dibuatnya. Dah sedar dah jam 3.40 yelah sebab perut memulas yang amat sangat. Dah tu tido balik.Kunci jam 4.30.Leh tak tersedar.Jam 5.43 baru sedar balik. Dah lewat sangat dah rasanya.

Sampai opis 6.50 pagi.Aku ingat aku dah lewa,t rupanya aku jugak insan yang paling awal sampai. Entahlah.Aku dari zaman sekolah , kat opis lama sampailah opis baru ni akulah tukang bukak opis.

Dah biasa kan bangun awal.Mata tu automatik je terbukak sendiri.macam dah diset. Tapi bangun awal ni satunya kita tak kelam kabut.Kita leh wat kerja kita ngan slow n steady. Yelah..takde gangguan.

Ok.Selamat hari Jumaat. Moga hari ni lebih membahagiakan dan menceriakan anda semua ye. Wasalam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.