MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 26 Julai 2010

MORNING......

Assalammualaikum semua....

Bertemu kembali kita di hari baru, minggu baru.Hari ini Isnin dah semula.Terlalu cepat rasanya masa berlalu sekarang. Hari ni time g kerja tadi hujan renyai renyai....Terlewat bangun pulak pagi tadi.Yelah...sejuk....Rasanya tak nak bangun dari katil dah.Semalam sebelum tido dah plan nak goreng nasi or mi.Tapi dah lewat...tak jadilah nak menggoreng .Suami cakap tak yah jugak sebab dah lewat.Hari ni dia g Melaka lah pulak.Nasib baiklah balik hari.Harap cuaca elok kat Melaka.Kalau hujan alamatnya tido sanalah dia.

Sarapan aku hari ni , aku goreng dekat cafe je. Aku goreng mi+kue teow,ayam goreng n telur mata.Sekejap je aku menggoreng.Kos pun RM4.00 je.Badan tak penat..tapi balik dari cafe bawalah balik jugak bau asap cafe....aduh..bau dah satu badan..........Tapi...alah bisa tegal biasa ngan bau tu.

Minggu ni mungkin bz sikit.Sebab ada majlis besar kat opis untuk meraikan org org yang cemerlang dan yang lulus cemerlang dalam peperiksaan. Aku kerja kat belakang tabir jelah.Nak naik pentas pun masa nak kemas2x dewan n pentas.Untuk menjadi orang diraikan tahun ni takda lah.Takpe...bukan rezeki.Alhamdulillah pernahlah merasa sekali...tu pun kat opis lama...tahun 2003 dulu.Lepas ni tak taulah bila pulak.Yang penting tanggungjawab pada tugas dijalankan dengan sempurna, ,ikhlas dan yang penting keseronokan dalam berkerja....

Ok...awal awal pagi dah panjang pulak coretan pagi ni.Yelah...idea datang pulak dah.Sejuk sejuk gini kat opis otak pun segar bugar.

Akhir kata

SELAMAT MENJALANKAN TUGAS BUAT SEMUA .MOGA HARI INI AKAN LEBIH MENCERIAKAN DIRI ANDA.SEMOGA HARI INI ADALAH HARI INDAH UNTUK ANDA.

sarapan aku pagi ni..beli je......



tuan tanah hari ini.mak ai..pipi aku...



1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.