MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 8 Julai 2010

KESABARAN

Aku akui aku memang bukan seorang yang sabar. Semalam sampai je umah aku dah terbau semacam dah.Rupanya peti sejuk tak tutup rapat bila aku g kerja pagi semalam.Aduh....semua ais dah cair dan dengan udang,sotong,ikan semuanya dah mengeluarkan bau.

Takpelah..aku tutup rapat pintu peti sejuk.Tapi selepas 3 jam peti sejuk langsung tak mengeluarkan bunyi yang selalu aku dengar dan dlm freezer tak sejuk lagi.Masih berair.Aduh...peti sejuk dah rosak ke.Kalau kat freezer je aku tak kisah tapi,yang belah bawah pun dah tak sejuk.

Terus call suami.Cakap peti sejuk rosak. Suami cakap takpe.Tutup dulu.Nanti sejuklah balik. Yang aku ni pulak setiap minit asyik nak membuka peti sejuk.Mana nak sejuknya. Dah tu call suami dgn nada yang marah dok cakap peti sejuk dah rosak.Ayang malas nak pikir lagi.Tak tau nak wat pe ngan lauk pauk n kek lapis yang ada dalam peti sejuk .Rosak rosaklah. Dahlah bang.Nak tido.Esok nak bangun awal g kerja.Tengok..ketidaksabaran aku. Suami aku cakap oklah.Takpelah.Tapi sayanglah semua tu.

Tepat 12 tgh malam suami call.Dia suruh tutup suis peti sejuk takut meletup nantiu.Aku dengan malasnya pun g tutup suis peti sejuk dan aku pun try check peti sejuk dan seronoknya...dah sejuk balik. Dan sms suami peti sejuk dh sejuk balik.

TAU SUAMI REPLY SMS MCM MANA?

**Ok tq .Muah:) Jangan terus marah.SABAR.....SABAR SEPARUH DRPD IMAN.**





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.