MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 2 July 2010

CERITA LUNDU 5 - TEPI SUNGAI KAYAN

Dulu sebelum JAMBATAN BATANG KAYAN siap nak sampai ke LUNDU kena menggunakan feri. Jadi kena tunggulah. Boleh beli mcm mcm jenis kuih muih sebab dulu banyak kedai kedai kecik di tepi jalan menjual pelbagai jenis kuih muih traditional , air n mcm mcm lagi lah.Sekarang jambatan dah ada, kedai kedai tu pun tinggal sikit je.

Semalam sebelum balik ke Kuching singgahlah sekejap kat kedai kedai tu.Tak banyak dah yang berniaga.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.