MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 25 Julai 2010





Bila nengok gambar2x di atas, aku rindu dengan suasana ni. Dua tahun sekali baru aku akan rasakan suasana ni.

Yelah...dah kahwin ngan org jauh kenalah ikut turn beraya .Tahun ni aku akan beraya di Teluk Intan rumah suami aku.Tapi takpa....asalkan aku dekat ngan suami.Tapi kesedihan akan tetap dirasai di pagi raya.Teringat masakan mak, nak cium tangan mak ayah.Nak salam ngan adik adik. Tapi takpe....sekarang zaman dah canggij.Leh 3G, VC ngan family kat kampung.

Makcik aku dua orang pun kahwin org semenanjung gak.Org johor ngan terengganu.Nasib baik turn kami sama balik.Tulah time nak berkumpul .Kalau balik kampung kat LUNDU memang riuhlah.Semuanya ada..

Dua gambar di atas time mereka beraya kat umah.Datang tak bagi tahu.Datang mengejut.Dan kami satu family pun nak keluar berjalan gak.Lastnya makan jelah apa yang ada.Tapi tak kisah.Lepas itu ada gak mrk dtg beraya sekali lagi,Tengok gambar ni tersenyum sendiri aku.




2 ulasan:

  1. 2 tahun sekali? kita boleh balit setahun sekali nak..

    BalasPadam
  2. auk kak nor.tapi raya ikut turn. berkumpul rami rami gia 2 tahun sekali jak kamek org.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.