MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 6 Julai 2010

BERJUMPA LAGI KITA

Hari selasa dah hari ni.Berblog diopis setelah lebih seminggu bercuti..balik kampung ma.....Semalam MC.Kepalaku pening sangat sangat.Dengan panasnya pun ada. G jumpa doktor, check darah, aku DARAH RENDAH.bukan darah tinggi k.

Aku memang selalu kena darah rendah.Dan semalam baru menanya doktor kenapa aku leh kena darah rendah.Doktor cakap, perempuan terutamanya, kalau dah penat sangat, memang senang darahnya turun.Mungkin kot sebab penat sangat dok mengemas barang barang yg di bawa dari Kuching.

Flight balik hari tu...sepatutnya flight aku jam 2130.Tetapi terima sms dr syarikat penerbangan tersebut flight diawalkan 1830.Oklah....Kapal terbang tayarnya bergolek jam 1830 tepat.Dan menaiki ruang udara jam 1845. DAN yang mengejutkan aku sampai ke KL jam 1755.1 jam 10 minit.Lebih kurang perjalanan KUCHING-JB. Korang bayangkan betapa lajunya kapal terbang tu bergerak. Turun turun kapal terbang kepalaku pening sangat sangat dan telingaku berdesing.Aiiyaa.....




sekadar gambar hiasan.INSAN yang berdarah rendah.ahakss



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.