MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 6 Jun 2010

SELAMAT BERTUNANG ZAM & MAYA





Hari ni antara teman baik , Maya yang lea dah anggap mcm adik akan bertunang dengan pilihan hatinya Megat Ahmad Zamri di Simpang Renggam , Johor. Lambat betul dia ambik masa nak bertunang ni.Maya..maya....Maaf dik akak tak dapat nak menghadirkan diri.Insyaallah kalau kahwin nanti kami akan berkampung di sana.

Maya dah lea anggap mcm adik sendiri. Walaupun dia muda dari lea tetapi lea leh sharekan segalanya dengan dia.Dan dia pun begitu juga. Kami boleh ketawa dan ada masanya menangis bersama. Dia budak baik dan suami lea pun mengatakan sedemikian.Kalau ada apa apa mesti suami tanya maya n zam tak ikut sekali ke? Lea faham kenapa dia tak leh join klu kami wat program......

Lea kenal maya awal tahun 2007 tak silap.Dia ditempatkan sama tempat dengan lea kat Bahagian Surat.Tukang daftar terimaan, keluar surat jabatan.Kerja nampak mudah tapi sapa yg duduk kat tempat tu taulah panasnya mcm mana. Kenangan betul dengan Maya duduk kat
tu.

TAHNIAH & SELAMAT BERTUNANG

buat

MAYA & ZAM.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.