MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 6 Jun 2010

PAGI MINGGU YANG CANTIK



cantik tul sinaran matahari hari ni

Semalam tido jam 2....nunggu suami balik dari dating...ooopssssssss meeting k. Dia aktif dalam hal kerja persatuan kat sini. Macam macamlah. Kadang kadang dah lali dah ngan kesibukan dia tu. Dulu masa mula mula dok sini meraung gaklah selalu sorang sorang kat umah.Outstation jgn katalah..setiap minggu...pergi isnin balik ahad.isnin pergi balik.Hehehehe...mana tak mengalir air mata oooo. Hujung minggu lak meeting....

Tapi sekarang, alhamdulillah, lea dah paham dah ngan kerja dia, keaktifan dia dalam persatuan. Tapi satulah dia pandai ambik hati ...dah tau lea muncung semacam tu, jom yang kita jalan jalan. Ayang cakap je nak g mana, nak beli apa...jomlah...Fuh...berbunga bunga rasa hati.

Ok..back to topic...ingat bolehlah bangun lewat cos dah tido lewat tapi mata jam 7 dan tersedar...Bukak bukan sliding door.........Wah....cantiknya ciptaan TUHAN. Matahari memancar mancar dan bersinar sinar cahaya.Apalagi...basuh kain.....kerja wajib setiap hari.

gambar selingan je....


2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.