MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 7 Jun 2010

MONDAY BLUES...

Hari isnin mcm biasalah kan, rasanya bukan lea sorang je korang pun mesti mcm ni jugak malas nak bangun dari tido n rasa malasnya nak g kerja. Tapi tak boleh diturut sangat malas tu kan....Lagipun lea terima sms dari partner lea ecah pada 3.05 pagi mengatakan dia EL hari ni. Fuh...awai tol dak ni bangun.Takpelah.Dak ni bukannya selalu cuti.Sampai sampai opis tadi tengok lu ada tak kerja dia yang lea kena wat. Tapi ecah seperti biasa kerjanya mesti settle .Takde yang tertangguh.Yahoo....leah lea update blog jap. Kalau tak kena wat surat surat yang bertimbun awal pagi ni.

nak balik kerja pun sempat lagi wat kerja tu....


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.