MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 29 Jun 2010

ANTARA DUA SORANG DAH DITANDA..

Lea ada dua orang adik perempuan.Kami 3 beradik je. Adik yang pertama namanya MAZIAN umurr 23 tahun.Dan yang bungsu MASTIJAH umur 20 tahun. Ahad lepas rombongan datang merisik, menanda adik no 2 dah datang.Majlis nikah n kahwin dah ditetapkan JUN tahun depan.Lebih kurang setahun lagi masa untuk lea n keluarga ready untuk majlis ni.

Sebagai anak yang sulung memang tugas lea untuk membantu mak ayah.Yelah mak ayah dah tua.Bukannya sihat sangat pun. Sebagai anak dah jadi tanggungjawab untuk membantu mak dan ayah. Lea pulak sebenarnya rasa nervous.Entahlah.Dulu time kahwin lea kedua dua adik kecik lagi.Masih belajar.

Start sekarang mcm mcm nak dipikir. Untuk majlis nikah,majlis sanding, bunga telurnya, katering, mak andam n pelamin bagi dia sendiri cari.Yelah..budak budak sekarang ada citarasa masing masing.Tak mcm kita dulu.Pandai mak ayah je.Yang kita ngikut je.

Jomlah kita layan gambar hari ahad tu..





nilah adik no 2 lea.MAZIAN



Yang ni pulak yang kecik sekali.MASTIJAH.Single n available lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.