MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 12 Mei 2010

SUNYIBOSANSUNYIBOSAN

Suami aku outstation ke Johor seminggu.Bosan dan sunyi dok umah sorang sorang. Tak tau sebenarnya apa nak wat.Kalau dia ada aku leh masak, sebab dia suka makan.Dah aku sorang , masak kat kedai TOMYAM jelah.Tak pun kalau lagi malas, makan roti dan yang paling cepat makan maggie.

Esok Khamis, lusa jumaat.Jumaat baru balik. Argh.....andai ku boleh putar masa supaya menjadi cepat, sudah lama aku wat.Jarum jam lehlah aku pusingkan tapi masa tetap bergerak mengikut detiknya sendiri.

JUMAAT, JUMAAT...cepatlah tiba. Tak sabar ni......Dan sebenarnya Kalau Jumaat datang esok SABTU leh cuti..........yabedabedu......Ahad lagi....seronoknya....................

Apa yang aku merepek ni?

Nilah bahayanya dok sorang sorang kat umah.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.