MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 13 Mei 2010

SARAPAN HARI INI

Hari ni singgah dekat MCD. Beli Sausage Mcmuffin n tea. Lapar sangat.Sebab semalam makan roti je.Biasalah kalau malas masak. Aku sampai kat MCD tu jam 6.00 pagi. Budak tu leh tanya aku, awal akak ..g kerja ke?aah.g kerja. kerja banyak.Mana banyak pun.Sampai kat parking opis dok melepak dalam kereta makan sambil dengar radio. 6.50 baru aku naik ke opis.

Oklah..mengeyangkan tapi tak tau sampai jam berapa. Mintak mintaklah smapai ke tgh takpun sampai ke petang. Malas nak g cafe, kalau g cafe je mesti baju dah bebau asap. Tapi kalau dha lapar nak tak nak kena turun gaklah. Yipiiiiii.Yabedabedu.



1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.