MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 22 Mei 2010

PAGI SABTU



Berkira kira di hati malam tadi nak bangun lewat pagi ni.Aduyai...tak boleh gak.Mata ni automatik 4.30 pagi dah terbukak. Tak tau nak wat pe....Lea mandi , basuh baju nwat sarapan siap siap. Wat nasi goreng pedas je.Semestinya ada perkataan pedas belakang.Jap gilah lea upload gambar nasi goreng pedas resepi Puan Monalea ek. Hari ni apa program korang? Mesti nak jalan jalan.Sapa yang ada family ngan family, sapa yang ada gf/bf mesti kuar ngan bf/gf masing masing.

Kalau dok dekat lehlah kuar selalu.Macam lea dulu, bercinta dua tahun.Abang kat kl kita lak kat Kuching. Dating kat telefon jelah. Jumpa pun 2-3 bulan sekali.Kalau dia tak g Kuching , Lea lak g kl atas urusan kerja. Kenangan...kalau diingat leh buat tersenyum sorang.

Yang penting happy.Jangan sedih sedih.................



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.