MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 11 Mei 2010

MC lagi....

Ingat nak puasa lagi hari ni.Tapi time sahur pagi tadi kepalaku pening yang amat sangat.Berdenyut denyut.Pening tul...dah rasa berat tul kepala. Makan panadol dua biji ingat boleh melegakan . Sambung jelah tido.Set jam 5.45 pagi.Ingat boleh g kerja.Dan sedar tu makin teruk rasanya. Aku baring...sambil melayan kepala ku yang sakit.Jam 8 je terus g klinik. Rupanya aku darah rendah. Doktor bagi aku MC satu hari.......Bosan dok umah sorang sorang.Kalau abang ada oklah jugak.

Doktor suggest aku makan kerang ke, hati ke...dan seingat aku memang dah lama aku tak makan 2 benda ni. Ntahlah.Dahlah suami takde sekarang ni. Siankan kat aku... sorang-sorang.Takpe...dah biasa. Petang nantilah g cari kerang.Tadi x larat dah.Balik je terus.



2 ulasan:

  1. nyaman eh....kmk selalu pening juak kinek tok..kmk ras amcm darah rendah juak..sb b4 tok doc madah pun piasa juak..tp kali tok x g jumpa doc gik...

    BalasPadam
  2. try check mie.kamek nang darah rendah dr dolok.lamak dah sikda. dtg juak dah lagik....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.