MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 7 Mei 2010

BILA HAIWAN BERFACEBOOK

Kalo haiwan ada facebook... agak-agak apa status mereka...??

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah...

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Hamster: Aku nak tido.

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Semut: Aku nak cuti!!!!

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan?

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

kucing jantan; hari ni aku dah kencing kat tayar mitsubishi lancer tu. WEI JGN KACAU! MITSUBISHI LANCER TU AKU YG PUNYA

kucing betina; malam ni nak dating dengan johnny atas kereta baru dia.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

Ikan parang; tolong jangan samakan aku dengan Jerung. Walaupun aku 'parang' aku tak makan ikan.

burung murai: Korang tahu tak, anak tiung tu mengandung. Nikah belum lagi. Ha! ni berita terkini yang aku dengar dari pipit, laki si gagak tu dah 7 bulan tak balik rumah, eee apa nak jadi dengan diorang ni, dah macam manusia aku tengok. Bini helang tu ya ampun....semalam aku tengok dia terbang dengan jantan lain. Mentang-mentang laki dia outstation cari anak ayam, dia selingkuh dengan jantan lain. Korang kalau ada gosip terbaru bagitau la saya, cik murai ni. Eh ok lah nak g cari cacing. Karang laki aku pulak merajuk babai.

burung kelicap: sedap betul madu kat rumah hijau tu. Tapi aku hairan, kenapa isteri dia asyik masam mencuka je?

burung helang: Tension betul sebab sekarang susah nak jumpa anak ayam.

burung merak: Letih belajar terbang tapi tak pandai2. Fed up betul!

burung kasawari: Tadi aku menyorok dalam tanah sebab nampak cik Murai. Malas nak layan gosip dia.

cipan : aku bangga skang ni..manusia bila kata apa2pn mesti smpai tahap aku...tahap cipan...




2 ulasan:

  1. kak monaaaaaaaaaaaaaa
    beraek mata mek tetak aieeeeee
    adoh
    *ngelap aek mata lok*

    cnei tak oleh tok?
    mek paling suka status ikan jerong.xda org mok add/approve nya tedah hahahha

    adoh tetak lagik mek ngenang

    BalasPadam
  2. hehehe.miak emel dgn kamek. kamek paling sik tahan yang tahap cipannya....yang last sekali

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.